1. Contact
  2. Suggesties of klachten?

Suggesties of klachten?

Bij Zorggroep Liante streven we elke dag naar tevreden mensen. Toch kan het voorkomen dat u ergens niet tevreden over bent. Of dat u iets wilt aankaarten, of misschien gewoon een vraag heeft. U kunt hiervoor onderstaand contactformulier gebruiken. Indien u een suggestie of klacht heeft treft u hiervoor ook een formulier en contactgegevens (klachtenfunctionaris) aan.

Uiteraard kunt u ook altijd bij uw contactverzorgende, een teamleider of de Leidinggevende Zorg en Dienstverlening van de locatie terecht als u eerst iets wilt bespreken of aankaarten. In de meeste gevallen zijn er dan goede oplossingen te vinden.

Neem contact op!

Als u wenst dat er naar aanleiding van tekortkoming, ongewenste situatie of vermeende fout contact met u wordt opgenomen, of meer informatie wenst te ontvangen, dan kunt u dit kenbaar maken via onderstaand formulier. Dit formulier wordt dan door onze Kwaliteitsadviseur in behandeling genomen.

Suggesties

Zorggroep Liante verhoogt graag de kwaliteit van de ervaren zorg in samenspraak met de cliënt. Daarvoor is het belangrijk om te weten of wij op koers liggen. Feedback van u, voor wie de zorg bedoeld is, of u als familielid of naaste kan ons helpen om daar zicht op te krijgen.

Heeft u een suggestie voor een verandering of verbetering in de zorgverlening, of is het goed om bepaalde zaken vooral zo te houden? Wij horen het graag. Vul onderstaand formulier in en stuur dit naar ons.

Klachtenregeling

In goed overleg met betrokken zorgverleners zijn de meeste problemen en meningsverschillen op te lossen. Lukt dit niet, dan is er de klachtenregeling. Een klacht kan over meerdere zaken gaan. Over onze service. Of over de geleverde zorg. Ook een meningsverschil valt onder een klacht. Dit kan een verschil van mening zijn tussen cliënt en medewerkers of directie.

Wanneer u een klacht heeft, bespreekt u dan eerst het probleem met de betreffende persoon, of diens leidinggevende. Wanneer u er niet uitkomt, dan kunt u contact opnemen met de Klachtenfunctionaris, mevrouw Dineke Kronemeijer. Zij bemiddelt tussen u en de betreffende persoon over de klacht.

De klachtenfunctionaris kunt u bereiken via 06 – 380 455 33 of 085 – 48 32 433. U kunt mevrouw Kronemeijer ook bereiken via onderstaand formulier. Uw klacht wordt zorgvuldig en vertrouwelijk behandeld.

Klachtenreglement

Download via de onderstaande knop het klachtenreglement van Zorggroep Liante.
Menu
Intranet login