Sander Metz heeft een optreden verzorgd voor de bewoners van De Warrenhove. Mevr. Buisman speelde vanaf haar balkon mee op de Mandoline. Een samenspel op afstand en de bewoners genoten er met volle teugen van. Dank je wel Sander.
Onweersbui mag de pret niet drukken: Zomerbloemen geplant bij Sickenga-Oord!
- 2 juni 2026
- Leestijd: 2 minuten
Afgelopen vrijdagmiddag kregen we bij woonzorglocatie Sickenga-Oord gezellig bezoek van de leerlingen van Terra Wolvega (VMBO-Groen). Samen met onze cliënten gingen zij enthousiast aan de slag om de plantenbakken te vullen met prachtige zomerbloemen. Het begon met heerlijk weer, maar halverwege barstte er plotseling een fikse onweersbui los. Grote…
