
Home / Over Zorggroep Liante / Kwaliteit
Kwaliteit
Zorggroep Liante verstaat onder kwaliteit het professioneel bieden van zorg, welzijn en behandeling die voldoet aan de geldende kwaliteitskaders. Wonen, zorg en welzijn staan in het teken van het welbevinden en de behoeftes van de individuele cliënt of bewoner. Kortom; maatwerk en specifiek persoonsgericht denken en doen. Kwaliteit is in onze ogen dan ook nooit af. Daarom is het werken aan kwaliteit een continu proces van verbeteren, leren en ontwikkelen binnen alle disciplines in de organisatie. Zo ontwikkelen we een transparante cyclus van leren, doen, toetsen en de uiteindelijke borging in doen en laten.
Dit doen we niet alleen binnen onze organisatie, maar we zoeken nadrukkelijk de samenhang binnen de driehoek medewerker, cliënt/bewoner en vrijwilligers/mantelzorgers. En van daaruit zoeken we de verbinding en nauwe samenwerking met andere professionals en zorgpartners om de kwaliteit gezamenlijk te verbeteren. Alleen op deze manier kan Zorggroep Liante optimaal veilige zorg (op tijd en effectief), comfort en kwaliteit op maat (juiste zorg op de juiste plek) volgens de nieuwste inzichten (innovaties) blijven realiseren.
Kwaliteitsbeeld 2024-2025
Ervaringen delen
Bij Zorggroep Liante horen we graag wat onze bewoners/cliënten en hun familie/naasten vinden van de door ons geleverde zorg. Die ervaringen verzamelen we op onafhankelijk platform ZorgkaartNederland. We horen graag wat u vindt!
Suggesties of klachten
We streven iedere dag naar tevreden mensen. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent en een suggestie of klacht heeft. Op deze pagina leest u wat u in dat geval kunt doen.
Cliëntenvertrouwenspersoon Wet Zorg en Dwang
Zorggroep Liante werkt samen met een vertrouwenspersoon Wet Zorg en Dwang. Deze is onafhankelijk en niet in dienst bij Zorggroep Liante. Dit borgt de onafhankelijkheid. Deze vertrouwenspersoon is er om u te helpen of te ondersteunen. Op deze pagina leest u in welke gevallen u contact op kunt nemen en hoe u dat doet.